Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Şu anda Süper Lig fikstür verisi bulunamadı.
  • ANASAYFA
  • SPOR
  • TÜRKYE ŞAMPİYONASINDAN 3 MADALYA İLE DÖNDÜLER

TÜRKYE ŞAMPİYONASINDAN 3 MADALYA İLE DÖNDÜLER

Okullar Arası Gençler B kategorisi Türkiye Şampiyonasında haltercilerimiz 1 gümüş 2 bronz madalya
ile döndüler.

A18D3D58-73AF-4CDE-B4A3-75D6704F3279

11-13 Şubat 2022 tarihleri arasında Osmaniye ili Tosyalı Spor Salonu’nda yapılan Okullar Arası
Gençler B kategorisi Türkiye Şampiyonasına Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Halter Antrenörü
Yasin Aydın eşliğinde katılan ilimiz sporcuları 3 madalya alarak ilimizi temsil etti.
Erkeklerde 39, kızlarda 30 sporcunun mücadele ettiği Okullar Arası Gençler B kategorisi Türkiye
Şampiyonasında Düzce Spor Lisesi öğrencilerinden 61 kiloda Onurcan Ahmet Aydın toplamda 187 kilo
kaldırarak Türkiye ikincisi, Yavuz Selim M.T.A.L. öğrencilerinden +102 kilo da Utku Topçu toplamda
183 kilo kaldırarak Türkiye üçüncüsü ve bayanlarda Düzce Spor lisesi öğrencilerinden 45 kiloda
yağmur Melek Şahin Türkiye üçüncüsü oldu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?