

Anıtpark Meydanına Düzce Belediyesi Spor Akademisi tarafından kurulan basketbol potası, alanda gençlerin eğlence ve spor kaynağı oldu. Konserler öncesinde tek pota basketbol müsabakası yapan gençler, Spor Akademisi’nin düzenlediği 3’ük yarışmasında kendilerini sınadı. Onlarca genç 3’lük atmak için birbiriyle yarıştı.
3’lük yarışmasında dereceye giren sporculara Düzce Belediyesi Spor Akademisi tarafından Düzcespor T-shirt, şapka ve yüzücü bonesi hediye etti.

