
"Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası" nedeniyle Düzce Belediyesi
Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, görme engelli vatandaşlar ve ailelerine
yönelik etkinlik düzenledi. Kusursuz Kafe'de gerçekleşen etkinlikte özel
gereksinimli bireyleri Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Oya Kocaman,
Beyaz Baston Görme Engelliler Derneği Gölyaka Şubesi Başkanı İsmail
KARDUZ ve Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü personeli yalnız bırakmadı.
GÖNÜLLERİNCE EĞLENDİLER
Renkli anlara sahne olan etkinlikte canlı müzik eşliğinde şarkı söyleyen
özel gereksinimli bireyler, etkinliğin sonunda Başkan Yardımcısı Oya
Kocaman ile birlikte pasta kesti. Pasta ikramının ardından görme engelli
Cevat Erdoğan tarafından seslendirilen şarkılara misafirler hep birlikte
eşlik etti.
"HER ZAMAN YANLARINDAYIZ"
Başkan Yardımcısı Kocaman Düzce Belediyesinin her zaman özel
gereksinimli bireylerin yanında olduğunu kaydederek; "Bu özel haftada
özel bireylerimizle birlikte olmaktan büyük mutluluk duyduk. Bir gün
değil her zaman kendilerinin yanlarındayız. Bugün de Başkanımız Dr.
Faruk Özlü'nün kendilerine selamlarını ilettik. Şimdiye kadar olduğu
gibi bundan sonra da Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğümüz vasıtasıyla sık
sık kendileri ile biraraya gelmeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

