
Eski sanayi çarşısı esnaflarından Mehmet Bakan 39;ın ilk imzayı atmasının
ardından Düzce Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (DESOB) Başkanı, aynı zamanda eski sanayi
çarşısı esnaflarından Mustafa Kayıkçı da Uzlaşma Ofisinde sözleşmeye imzayı attı.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, eski sanayi çarşısının kentsel dönüşümünün alt yapısını
oluşturacak olan mülk sahipleri uzlaşma konusunun bir an önce tamamlanması için büyük çaba sarf
ediyor. Bu kapsamda, büyük bir adım atarak uzlaşma ofisinin kurulmasını sağlayan Başkan Özlü, mülk
sahiplerine de projenin biran önce hayata geçmesi için çağrıda bulunuyor.
Geçtiğimiz hafta içi Başkan Özlü’nün çağrısını yanıtsız bırakmayan KSS Başkanı aynı zamanda eski
sanayi bölgesi esnaflarından Mehmet Bakan ilk imzayı atarak, Başkan Özlü’nün Düzce’nin değişim ve
dönüşümü noktasında attığı adımın destekçisi olduğunu göstermişti.
Bakan’ın ardından DESOB Başkanı ve eski sanayi çarşısı esnaflarından Mustafa Kayıkçı da, Forum
Düzce A.Ş. yöneticisi Muhittin Coşkun ve Düzce Belediyesi başkan danışmanı Ercan Katırcıoğlu ile
Uzlaşma Ofisinde bir araya gelerek sözleşmeye imza attı.
DÜZCE’NİN ÖNÜNÜ AÇACAK BİR PROJE
Projeyi oldukça beğendiklerini ifade eden Kayıkçı, “Düzce’nin önünü açacak bir proje. Şehrimizin bir
an önce bu proje ile buluşabilmesi için kentsel dönüşüm alanı içindeki mülk sahiplerimizin de bir an
önce resmi işlemleri başlatıp projeye sahip çıkılması noktasında gereken hassasiyeti göstereceklerine
eminim. Hayırlı olsun” dedi.
MÜLK SAHİPLERİNDEN UZLAŞMA OFİSİNE ÇIKARMA
Kayıkçı’nın imzasının yanı sıra eski sanayi çarşısında mülkü bulunan esnaflar Eyüp Topçu, Mehmet
Öztürk, Murat Öz ve İlhan Öz’de uzlaşma ofisini ziyaret ederek Katırcıoğlu ve uzlaşma ofisi yetkilileri
ile bir araya gelerek sözleşme imza süreçlerini başlattılar.
KOOPERATİF’TEN ZİYARET
Öte yandan, Eski Sanayi Çarşısı Kooperatifi yönetimi de Uzlaşma Ofisini ziyaret ederek, kentsel
dönüşüm ekseninde gerçekleştirilecek projenin detaylarına yönelik bilgi aldı.

