
Kent Konseyi Yürütme Kurulu genel kurul sonrası ziyaretleri, sürüyor. Kent Konseyi Başkanı Ali Dilber, Kadın Meclisi Başkanımız. Hanife Gür, yürütme kurulu üyeleri İmran Öz Aktepe, Ulviye Dikmen, Genel Sekreteri Feride Güçlü ; Emniyet Müdürü Sayın Mehmet Ali Akkaplan ve geçtiğimiz günlerde yapılan seçimle göreve yeni başlayan Baro Başkanı Sayın Taner Çakır’a hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdi. Önemli ziyaretlerimizde projeler için istişare ve fikir alışverişinde bulunuldu.


