Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Havalar ısındı denetimler arttı

Düzce İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı, trafik ekipleri havaların ısınmasıyla birlikte kent merkezinde motosikletlere yönelik denetimlerini sıklaştırdı.

HAVALAR ISINDI DENETİMLER ARTTI

DÜZCE(İHA) -
Düzce'de havaların ısınması ile birlikte motosiklet kullanımı da arttı. Özellikle artan motosiklet kazalarının önüne geçebilmek, motosiklet sürücülerinin de trafik kurallarına uymasını sağlamak için Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Valilik kavşağında denetim yapıldı.
Ekipler, sürücülere kask takmaları, aşırı hız yapmamaları ve trafik kurallarına uymaları noktasında uyarılarda bulundu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?