Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Fermuar sistemi yaşama yol verdi

DÜZCE (İHA) – Düzce’de yoğun trafikte hasta taşıyan ambulansa sürücülerin “fermuar” yöntemiyle yol vermesi, araç kamerasıyla kaydedildi.

Görsel açıklaması bulunamadı

Edinilen bilgiye göre, Kuyumcuzade Bulvarı'nda iş çıkışı saatinde yaşanan trafik yoğunluğunda, nefes darlığı çeken bir hastayı hastaneye yetiştirmeye çalışan ambulansın geçişi için sürücüler duyarlılık gösterdi. Ambulansın sirenlerini duyan sürücüler, araçlarını yolun sağına ve soluna çekerek ortada bir koridor oluşturdu. "Fermuar" yöntemi olarak bilinen bu örnek davranış sayesinde ambulans, trafikte beklemeden ilerleyebildi.
Sürücülerin takdir toplayan bu anları ile ambulansın kadın şoförünün güzergahta sorunsuz bir şekilde ilerlemesi, ambulanstaki araç içi kameraya yansıdı.
(EB-HFV-ÖZ-Y)

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?