Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

  • ANASAYFA
  • GÜNDEM
  • Düzce Üniversitesi Voleybol Takımı Bölgesel Lig Grup Müsabakalarında 3. Oldu

Düzce Üniversitesi Voleybol Takımı Bölgesel Lig Grup Müsabakalarında 3. Oldu

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu (TÜSF) 2022-2023 faaliyet programında yer alan ve Ordu Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Üniversiteler Arası Voleybol Bölgesel Lig Grup Müsabakalarında Düzce Üniversitesi Kadın Voleybol Takımı 3.lük başarısı elde etti.

5E489F8F-B9A0-40EE-BCE0-1E87B0A078EB

Çoğunluğunun Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinden oluşan Düzce Üniversitesi Kadın Voleybol Takımı, son maçta Kastamonu Üniversitesi Kadın Voleybol Takımını çekişmeli maç sonunda 3-2’lik skorla yenerek üçüncülüğü kazandı.

Düzce Üniversitesi tarafından yapılan açıklamada, “Tümyarışmalarda sürekli dereceler kazanan öğrencilerimiz ile Kadın Voleybol Takımı idareci, antrenör ve oyuncularımıza teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.” ifadelerine yer verildi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?