Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

DÜZCE TEK YÜREK

Düzce Belediyesi sabaha karşı 04:08’de meydana gelen 5,9 şiddetindeki
depremin ardından şehir merkezinde 12 farklı noktada vatandaşların ihtiyaçlarını karşılıyor. Başkan Özlü “tüm imkanlarımız vatandaşlarımızın emrindedir. Deprem sonrasında ihtiyacı olan her
kardeşimizin yanındayız” dedi.

8AC618EA-1127-4C97-A874-3B77FA98DA54

Düzce Belediyesi merkez üssü Gölyaka olan, şehir merkezi başta olmak
üzere çevre illerden de hissedilen depremin hemen ardından kriz masasını
kurdu. Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’nün koordinasyonunda
hazırlanan ekipler ilk bir saat içinde yardıma ihtiyacı olan
vatandaşlara yetişti. Öte yandan sabaha karşı hazırlanan ikramlar 56
mahalleyi kapsayacak şekilde 12 farklı noktada vatandaşlara ulaştırıldı.  
Ekmek, çorba, poğaça, meyve suyu  ve su ikramında bulunan Belediye
ekipleri öğrencilerin yoğun olduğu noktalarda da ikramları kesintisiz   Konu hakkında açıklama yapan                         Başkan Özlü “Merkez üssü Gölyaka olan bu
sarsıntı hepimize deprem gerçeğini yeniden hatırlattı. Deprem sonrası
anında koordine olarak vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için
harekete geçtik. Çalışma arkadaşlarımızın tamamı sahada AFAD, Kızılay
tüm kurumlarla birlikte imkanlarımız hemşehrilerimizin emrindedir. 56
mahallede 12 farklı noktada ikramlarımız devam ediyor. Talepleri
eksiksiz karşılamak için çalışıyoruz. Soğukkanlı olmamız gereken bir
dönemden geçiyoruz. Gereken tüm tespitleri yapacağız ve buna göre
hareket edeceğiz. İlimize, hepimize geçmiş olsun” dedi.
sürdürdü.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?