Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

DÜZCE FESTİVALİNİN EN GÜZEL HALİ

Düzce Belediyesi ve Kent Konseyi tarafından bu yıl 6’ıncısı düzenlenen
“Düzce Otları Bereket Festivali” kortej yürüyüşü renkli görüntülere
sahne oldu. Korteje Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü ve Düzce
Valisi Cevdet Atay ve protokol üyeleri de katıldı.

A2CA9999-95B3-42A2-8A1A-7DED78AA8F4D

Pandemi nedeniyle ara verilmek zorunda kalınan ve bu yıl yeniden
düzenlenen Düzce Otları Bereket Festivalinin üçüncü gününde kortej
yürüyüşü gerçekleştirildi. Cedidiye Meydanından başlayan yürüyüş
Anıtpark Alanı'nda kurulan stantların bulunduğu bölgede son buldu.

Düzce Valisi Cevdet Atay, Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü,
protokol üyeleri, Kent Konseyi Başkanı Ali Dilber ve çok sayıda vatandaş
katıldı. Düzce Belediyesi Bandosu’nun çaldığı şarkılara eşlik eden
katılımcılar renkli görüntüler oluşturdu.

Anıtpark Meydanında son bulan kortejde rengârenk giyinen katılımcılar
yürüyüşe renk kattı. Ayrıca kortejde traktör ve çeşitli tarım araçları
da kullanıldı. 4 gün sürecek Düzce Otları Bereket Festivali kapsamında birçok yerel
sanatçı ve gençler konserlerle sahne alırken yöresel halk oyunları da
festivale neşe katıyor. Öte yandan Düzceli kadınlar el emeği göz nuru
ürünlerini satmak için kurduğu stantlardan Başkan Özlü'nün talimatı ile
kira alınmıyor. Festival, 5 Haziran Pazar günü akşamı düzenlenecek olan
Akustik Makam Orkestrasının konseri ile son bulacak.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?