
Valimiz Cevdet ATAY, ”Ticaret ve Sanayi Odası, Esnaf ve Sanatkarlar Odası ve Fırıncılar Esnaf ve Sanatkarlar Odası ile yapılan görüşmeler sonucunda, gramajın 270 grama çıkartılarak, ekmek fiyatının 2,50 TL olması hususunda mutabık kalınmıştır” ifadelerine yer vermiş olsada,Düzce’de halk ekmek büfelerinin olmaması bir eksikliktir. Başkanın bu konuda duyarlılık göstermesini bekliyoruz.
Bizde;
Sayın Faruk ÖZLÜ’nün,yaptığı açıklamanın ve verdiği sözün, halk adına takipçisi olacağımızı belirtmek isteriz.
Cumhuriyet Halk Partisi Düzce Merkez İlçe Başkanı Özcan DAĞISTANLI

