Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

BUĞDAY HASADI YAPILDI

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’nün, Düzce’de tarım lisesinde öğrenim gören öğrenciler ile birlikte ekim yaptığı buğdayın hasadı yapıldı. 5 dönüm arazi üzerinde yapılan hasattan elde edilen buğday Beltur A.Ş. tarafından işlenerek tesislerde kullanılacak.

photo-output

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, belediyeye ait arazilerinin değerlendirilmesi konusunda başlattığı tarım seferberliği hasatlarını vermeye başladı. İbn-i Sina MTA Tarım Bölümü öğrencileri ile ekimi yapılan 5 dönüm arazi üzerindeki buğday hasadı da Beltur A.Ş. aracılığı ile yapıldı. Hasat çalışmalarına Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Günden, İl Milli Eğitim Müdürü Tamer Kırbaç, öğrenciler ve öğretmenleri katıldı. Buğdayın iki gün boyunca kurutulması ile başlayacak işleme serüveni Beltur A.Ş. aracılığı ile sürdürülecek. Buğdayın kurutulmasının ardından un haline getirilecek hasat şirket bünyesindeki sosyal tesislerde kullanılacak. Böylece kaynaklar verimli kullanılarak üretimden nihai ürüne kadar Beltur A.Ş. sorumluluğu altında ekonomiye kazandırılacak.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?