Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

BELTUR MEŞELİK MESİRE ALANI AÇILDI

Düzce Belediyesi şirketi Beltur A.Ş. girişimleri ile turizm tesislerine bir yenisi daha
eklendi.

photo-output

Muncurlu Devlet Hastanesi yanında bulunan 10 dönümlük alanın düzenlenmesi ile
yeniden hizmete sunulan Düzce Beltur Meşelik Mesire Alanı resmi açılış töreni Düzce
protokolü ve vatandaşların katılımı ile yapıldı.
DMHA DÜZCE - Düzce’de turizm alanlarının artırılması ve yeni tesislerin kazandırılması
konusunda yoğun bir sezon geçiren Düzce Belediyesi yeni bir tesisi daha vatandaşların
hizmetine sundu. Muncurlu’da bulunan 10 dönümlük Meşe ağaçları ile kaplı alanda yapılan
düzenleme ile zemin düzenleme, piknik masası, mangal ocakları, büfe, WC, mescit ve bebek
bakım odası gibi ihtiyaç duyulan tüm donanımların yerleştirildiği “Düzce Beltur Meşelik
Mesire Alanı” alan konseptine uygun açılış töreni ile resmen hizmet vermeye başladı.
2,5 dönüm araç otopark yerine sahip, toplamda 10 dönüm alanı kaplayan mesire alanına 65
adet piknik masası yerleştirilirken her yaştan vatandaşın kaliteli zaman geçireceği bir
mekan haline getirilmesi için gerekli düzenlemeler tamamlandı. BelTur’un çalışma
prensipleri doğrultusunda müstecir tarafından işletilecek olan ve yaklaşık 10 gündür
faaliyette bulunan yeni tesisin resmi açılışı ise Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü,
il protokolü ve vatandaşların katılımı ile yapıldı.
“HAFTA SONU DİNLENEBİLECEK BİR ALANI HAYATA GEÇİRDİK”
Açılışta konuşma gerçekleştiren Başkan Özlü, ilk olarak Düzce Belediyesi iştirak şirketi
BelTur’un görev tanımını ve Düzce için öneminden bahsetti. Özlü, daha sonra yaptığı
konuşmada şunları dile getirdi;
“Birçok arkadaşımız yaşadığımız bölgenin ne kadar güzel olduğunu farkında değil. Buralar
saklı bir cennet. Düzce’nin turizm potansiyelini tetiklemek gerekiyor. Düzce’nin
geleceği turizmde. Amacımız her hafta Düzce’ye en az 10 bin kişi getirmek. Burası bir
mesire alanı. Belediye olarak ihaleye girdik burayı aldık. Bir arkadaşımız buraya
yatırım yapıyor. Bu gölde kayıklar olacak. Vatandaşlarımız burada piknik yapacaklar.
İsteyen kendi erzakı ile gelsin isterse buradan alsın. İnsanlarımızın, hafta sonu
dinlenebilecekleri bir alan hayata geçiriyoruz.”
KORUGÖL YOLU KISA SÜRE İÇİNDE TAMAMLANACAK
Düzce’nin turizm bakımından çok ciddi potansiyeli olduğuna değinen Özlü, “Akçakoca’da
vilayetler evinin otelleri vardı oraları devraldık. Cuma günü otelimizin açılışı var.
Denize sıfır çok güzel bir mekan oldu. Aydınpınar da down çadırlar kurduk. Korugöl
olarak adını değiştirdiğimiz alanda TURSAB markası adı altında yaptığımız anlaşmalar
hayata geçirilecek. Biz elektrik getireceğiz dedik getirdik. Su getirdik, yolu da
yapıldı asfaltlanması kaldı. Bu yolu beton yapmaya karar verdik. Önümüzdeki bir ay
içerisinde Korugöl yolu bitmiş olacak” dedi.
MEŞELİK MESİRE ALANI
Başkan Özlü, konuşmasının sonunda şunları kaydetti;
“Bu mesire alanı nasıl biliniyor diye sordum. Meşelik diyorlarmış. O yüzden buranın adı
meşelik olsun dedik. Meşelik Mesire alanı diye isimlendirdik. Düzce Beltur asıl
yüklenicisidir. Bir arkadaşımız, ‘Ben burayı Beltur’un kurallarına göre işletirim’ dedi.
Biz o arkadaşımızla mutabık kaldık. Buradaki yatırımları alt yüklenici kardeşimiz
yapıyor. Hayırlı olsun. Hepinize teşekkür ediyorum.”
Mekanın konseptine uygun olarak düzenlenen açılışta konuklara sucuk-ekmek ikram edildi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?